Tvorba zvukového obsahu

Tvorba audio obsahu v posledních letech nabývá na síle. Stejně jako dříve blogy víceméně vytěsnila videa na YouTube či celkově multimediální obsah na ostatních sociálních sítích, vedle videí nyní stojí například podcasty. Čas, který jsme ochotni trávit aktivním pozorováním a konzumováním multimediálního obsahu se zkracuje nebo minimálně přelévá. Podcasty či audioknihy jsou formou obsahu, který se dá konzumovat pasivně.

Stejně jako texty, fotky či videa, i audioknihy nebo právě podcasty jsou dnes přístupnější z hlediska samotné tvorby. Nahrávací zařízení opět nalezneme ve svých chytrých telefonech nebo jej pořídíme velmi snadno. Existuje pak velké množství různých služeb, které zajišťují úpravu či distribuci takového obsahu, ať už se jedná o Spotify, Apple Podcasts nebo Librivox pro audioknihy čtené dobrovolníky z celého světa.